Servis in podpora

Za vsa tehnična vprašanja in vprašanja v povezavi s servisiranjem izdelkov se lahko obrnete na telefonsko številko 01 583 79 17 ali izpolnite spodnji kontaktni obrazec ter ustrezno izberete tematiko vašega vprašanja. Odgovor boste prejeli v najkrajšem možnem času. Če se gre za nujno zadevo svetujemo za telefonski klic.

Servis obratuje od ponedeljka do četrtka od 8:00 do 16:30 ure in ob petkih od 8:00 do 15:00 ure.

Garancijska popravila

V primeru, da je vaš izdelek v okvari in je še v garancijskem roku, na garancijskem listku pa smo kot uradni serviser navedeni mi (Elkotex d.o.o.), lahko izdelek prinesete direktno v naš servis s predložitvijo original računa. Ko bomo izdelek strokovno pregledali, boste obveščeni o nadaljnjih posegih – popravilu ali menjavi.

Navodila za uporabo b2b trgovine

V kolikor se še lovite po naši novi b2b trgovini, smo za vas pripravili namensko podstran, kjer boste našli podrobnejša navodila kako uporabljati b2b portal. Navodila vključujejo opisan celoten postopek od registracije, vpisa, iskanja artiklov ter oddaje naročila, kot tudi vse napredne funkcije.

Kontaktni obrazec:

  • Ali ste podjetje?

* Obvezna polja