OBVESTILO (30.11.2020)

→ Ob vseh varnostnih ukrepih zaenkrat še vedno omogočamo osebni prevzem blaga! Osebni stik s komercialo ni možen, prav tako ne oddaja naročil na prevzemu. S komercialisti lahko stopite v kontakt preko telefona ali emaila.
→ V času omejitev omogočamo vsem našim strankam pošiljanje paketov končnim strankam! Navodila, kako pri oddaji naročila izbrati dostavo končnemu kupcu, si oglejte tukaj.
OPOZORILO! Dostava preko Pošte Slovenije je lahko zaradi preobremenjenosti PS zakasnjena tudi za več dni. Prosimo vas za potrpežljivost in vas hkrati pozivamo, da se za poizvedbo o vaših paketih obrnete direktno na PS.
Pošiljanje paketov končnemu kupcu

Pošiljanje paketov končnemu kupcu

V času omejitev vam omogočamo pošiljanje paketov direktno končnemu kupcu (t.i. drop-shipping). Pri oddaji naročila na B2B izberite dostavo na drug naslov, vnesite podatke o vašem kupcu in naročilo oddajte. Poslano bo direktno vašemu kupcu, priložena bo dobavnica, vi pa prejmete račun kot ponavadi.

Postopek:

  1. Gremo na drugi korak košarice
  2. Izberemo "Dostava na drug naslov"
  3. Iz menuja, ki se nam prikaže, izberemo "Nov naslov"
  4. Odprejo se nam polja za vnos podatkov končne stranke
  5. Vnesemo ime, priimek, naslov, telefonsko številko (ključno je da preverite pravilnost podatkov). Po želji si lahko naslove shranimo, v kolikor jih bomo pogosteje uporabljali.
  6. Preverimo, ali je izbrana dostava preko Pošte Slovenije
  7. Potrdimo naročilo

Grafični prikaz: