OBVESTILO: V času od 30. maja do vključno 2. junija bo potekala nadgradnja B2B in ERP sistemov, zato lahko pričakujete občasne težave pri dostopu B2B-ja, dostopu XML datotek in na splošno pri oddaji naročil. Preberi več
Nadgradnja B2B in ERP sistemov

Nadgradnja B2B in ERP sistemov

Obveščamo vas, da bo konec maja potekala nadgradnja B2B in ERP sistemov.

V času od 30. maja do vključno 2. junija zato lahko pričakujete občasne težave pri dostopu B2B-ja, dostopu XML datotek in na splošno pri oddaji naročil.

Vsa naročila oddana v tem času preko bilo katerega sistema (b2b, email, telefon, druge naše spletne trgovine) bodo obdelana v ponedeljek, 2. junija oz. v tednu po 2. juniju.

Dobro je vedeti:

  • Uporabniki in pod-uporabniki bodo vsi preneseni v nov sistem. Prijavili se boste lahko nemoteno z istimi podatki kot trenutno. V primeru težav pri prijavi v novem sistemu nas kontaktirajte, da uredimo.
  • XML povezave bodo ostale nespremenjene tako da v vaših sistemih ne boste potrebovali ničesar spreminjati.
  • Zgodovina naročil, dobavnic in računov se ne bo prenašala.