V nakupovalni košari ni artiklov.

Nadgradnja B2B in ERP sistemov
Obveščamo vas, da bo konec maja potekala nadgradnja B2B in ERP sistemov.
V času od 30. maja do vključno 2. junija zato lahko pričakujete občasne težave pri dostopu B2B-ja, dostopu XML datotek in na splošno pri oddaji naročil.
Vsa naročila oddana v tem času preko bilo katerega sistema (b2b, email, telefon, druge naše spletne trgovine) bodo obdelana v ponedeljek, 2. junija oz. v tednu po 2. juniju.
Dobro je vedeti:
- Uporabniki in pod-uporabniki bodo vsi preneseni v nov sistem. Prijavili se boste lahko nemoteno z istimi podatki kot trenutno. V primeru težav pri prijavi v novem sistemu nas kontaktirajte, da uredimo.
- XML povezave bodo ostale nespremenjene tako da v vaših sistemih ne boste potrebovali ničesar spreminjati.
- Zgodovina naročil, dobavnic in računov se ne bo prenašala.