Za vas smo pripravili kratka navodila, kako lahko izberete drug naslov za dostavo vašega naročila. V primeru, da blago želite dostavljeno na drug naslov vašega podjetja, ali pa vaš domač naslov oz. naslov vaše stranke (drop-shipping), lahko to storite po naslednjih korakih.
1. Izdelke normalno dodajate v košarico
2. Ko ste zaključili z dodajanjem, greste v košarico in izberete "Naslednji korak"
3. Na drugem koraku košarice imate zgoraj desno "Naslov računa". To je naslov, na katerega bo izdan račun. Tega ne morete spreminjati in bo vedno navedeno vaše podjetje. Če dobro pogledate, imate pod tem možnost izbire "Dostava na ta naslov" ali pa "Dostava na drug naslov".
4. Izberete "Dostava na drug naslov" in prikaže sem vam "Naslov za dostavo".
5. Iz spiska izberete spodaj "Nov naslov" in prikažejo se vam dodatna polja za vnos podatkov
6. Vnesete ime in priimek prejemnika, ime ulice in številko, poštno številko in kraj ter spodaj telefonsko številko.
7. V kolikor je to naslov, na katerega boste pošiljali večkrat, spodaj izberite "Shrani v imenik". S tem se bo naslov shranil in naslednjič ga boste lahko enostavno izbrali iz potegnega menuja. Ne bo vam potrebno več vpisovati vseh podatkov znova.
8. Naročilo zatem normalno oddate*
*v primeru pošiljanja končnim kupcem (drop-shipping) obvezno po oddaji naročila pošljite mail na [email protected] s pripisom da gre dotično naročilo do končnega kupca. Le tako bodo lahko naši skladiščniki vedeli, da morajo z naročilom odpremiti le dobavnico brez cen, vam pa ločeno poslati račun.
1. Kliknete na vaše ime zgoraj desno in izberete "Moj račun"
2. Nato na levi izberte "Naslovi". Odpre se vam spisek vseh shranjenih naslovov.