Košarica

Nadgradnja B2B in ERP sistemov

Deli na:

Obveščamo vas, da bo konec maja potekala nadgradnja B2B in ERP sistemov.

V času od 06. junija do vključno 09. junija, zato lahko pričakujete občasne težave pri dostopu B2B-ja, dostopu XML datotek in na splošno pri oddaji naročil.

Vsa naročila oddana v tem času preko bilo katerega sistema (b2b, email, telefon, druge naše spletne trgovine) bodo obdelana v ponedeljek, 09. junija oz. v tednu po 09. juniju.

Dobro je vedeti:

  • Uporabniki in pod-uporabniki bodo vsi preneseni v nov sistem. Prijavili se boste lahko nemoteno z istimi podatki kot trenutno. V primeru težav pri prijavi v novem sistemu nas kontaktirajte, da uredimo.
  • XML povezave bodo ostale nespremenjene tako da v vaših sistemih ne boste potrebovali ničesar spreminjati.
  • Zgodovina naročil, dobavnic in računov se ne bo prenašala.