Obstoječi uporabniki se prijavite v sistem. Novi uporabniki izpolnite obrazec za dodelitev dostopa. Geslo si lahko spremenite po prvi prijavi v svojem uporabniškem profilu. Če ste pozabili geslo, ga lahko sami resetirate in na vaš email boste prejeli novo geslo. V primeru težav glejte zadnjo alinejo tega dopisa.
Vsi, ki želite ohraniti XML sinhronizacijo, si morate ob prvi prijavi v nov sistem, kreirati novo povezavo do XML datoteke. To storite na sledeč način: Prijavite se v novi B2B --> V nadzorni plošči izberete »XML datoteke« iz levega menuja --> Vnesete 6 ali več mestno geslo, s katerim bo vaš XML še dodatno zaščiten --> Skopirate novo generirano povezavo do XML datoteke v vaš sistem.
Sistem omogoča kreiranje pod-uporabnikov znotraj vašega uporabniškega računa. Izberete lahko dve vrsti pod-uporabnikov: Pregledovalni (lahko vidi vaše cene z rabati, zaloge) ter naročevalni (lahko tudi oddaja naročila). POZOR! Uporabniško ime obstoječih uporabnikov je njihov email naslov.
Sistem omogoča kreiranje ponudb z vašim logotipom in nazivom podjetja ter nazivom stranke, za katero ponudbo kreirate. Ponudb imate lahko več. Dodajanje izdelkov v ponudbe je enostavno. Iz ponudbe lahko z enim klikom kreirate košarico in tako dokončate naročilo, vezano na dotično ponudbo.
Sistem omogoča vpogled v izdane račune in izpis v PDF. Iz spiska najdete željeni račun in pritisnete PDF ter počakate nekaj sekund, da se vam PDF generira. Pojavi se sporočilo za prenos PDF-ja.
V profilu imate po novem tudi možnost vnosa email naslova, na katerega želite prejemati kopije PDF računov takoj, ko so izdani ter izbiro možnosti prejemanja teh računov (da, ne). Privzeto je nastavljeno na »ne«.
Sistem omogoča polnjenje košarice z nalaganjem prednastavljene .csv datoteke.
Sistem omogoča beleženje različnih naslovov za dostavo. Vnašanje je mogoče tudi na strani košarice. Navodila so na voljo tukaj.
Kot prijavljen uporabnik vidite dejansko zalogo in v primeru, ko zaloge na določenem izdelku ni, vidite predviden dobavni rok oz. v primeru, ko je prihod že potrjen, vidite prihajajočo količino ter predviden datum dobave. Izdelki brez zaloge imajo gumb za dodajanje v košarico obarvan sivo, vendar ga kljub temu še vedno lahko dodate v košarico.
Sistem omogoča prijavo na obvestilo o ponovni zalogi določenega izdelka. V kolikor željenega izdelka ni na zalogi, se lahko prijavite na obveščanje in takoj ko bo zaloga, boste o tem obveščeni preko emaila.
Povsod vidite vašo veleprodajno ceno z že upoštevanimi rabati (rabatni razred, posebne cene, …) le na strani izdelka vidite tudi priporočeno maloprodajno ceno ter osnovno veleprodajno ceno. V primeru, ko niste prijavljeni v sistem, se vam bodo prikazale maloprodajne cene z DDV.
Sistem omogoča tudi shranjevanje priljubljenih izdelkov in enostavno dodajanje v košarico iz spiska le teh.
Nastavljene so nove glavne kategorije, kot tudi podkategorije. Znotraj končnih kategorij je dodatno možno filtrirati z raznimi filtri, da boste res našli točno tiste vrste izdelkov, katere iščete.
Nad spiskom izdelkov smo ohranili filter »Zaloga« in pa možnost razvrščanja po raznih kriterijih (cena, priljubljenost, novost).
Hitri iskalnik zgoraj desno vam omogoča enostavno iskanje izdelkov po nazivu ali kodi ter vam omogoča dodajanje v košarico kar direktno iz iskalnih rezultatov. Prav tako vam pokaže vašo ceno z vsemi rabati in zalogo.
Sistem po novem avtomatično izračuna strošek poštnine glede na celotno težo izdelkov, ki jih imate v košarici in vam to vrednost prišteje k nalogu. Tako vam ne bo potrebno več plačevati poštnine posebej, ampak bo prikazana in zaračunana že kar direktno na računu.
Ob koncu dneva boste na email prejeli sledilne številke vaših naročil.
Poleg že naštetih novosti, je na voljo tudi:
Na naslovnici pa so dodatno izpostavljeni novi izdelki, najbolj iskani izdelki v zadnjih 30 dneh ter zadnji kosi.
Sistem omogoča tudi dva različna pogleda kategorije in sicer mreža ter seznam.
V rubriki »akcije«, do katere pridete preko zgornjega menuja, so vsi izdelki, ki so dodatno znižani zaradi zadnjih kosov ali ne bodo več dobavljivi, saj so jih zamenjali nadomestni.
V primeru težav ali vprašanj smo vam na voljo na [email protected] ali [email protected]